Plugg

Imorse vaknade jag ytterst motvilligt. Jag kunde inte somna under natten och vred och vände mig. Sista gången jag tittade på klockan var den redan tre på morgonen. Men till sist så somnade jag för att sedan väckas av Jennys sms klockan åtta. Vi hade bestämt oss för att plugga tillsammans i skolan.

Efter en hel dag i skolan från nio till fem har jag lyckats krysta ut två sidor av vettigt ordbajsande. Att bara leta upp alla böcker som vi skulle referera till tog oss en timme! Där satt jag och bläddrade bland alla tråkiga böcker, lika fula utanpå som inuti. Jag skrev till det stadiet att jag inte längre visste vad jag själv skrev om. Jag fann mig själv använda fina ord i form av "samhörighet", "respektive", "eftertraktar", "prioritet", "tillmötesgå", "kommunikation"...

Och det tragiska är att jag inte ens kommit till hälften! Usch! Usch! Usch! Nu är det nog dags att börja skriva igen! Wish me luck! >__<



//Teru


Kommentarer
Postat av: Iris

Iris har inget kvar av skolan mer.. :D

2009-06-09 @ 15:24:59
Postat av: Terus svar till Iris

Oh vad kul för dig! >_<

Har du sommarlov nu då?

2009-06-09 @ 18:25:15
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Iris

Snaart, på torsdag.. xD

2009-06-09 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0