Early morning~

Idag vaknade jag tidigt på min lediga dag. Skulle ringa några samtal och här sitter jag nu. Funderar över ifall jag ska återvända till sängen och värmen istället. Svinkallt nu på morgonen och jag vet inte varför jag är uppe. Eller jo, jag vet varför. Jag skulle vara snäll och vakna tidigt för att tjäna in lite extra timmar på dygnet och gå till affären åt mina föräldrar. Vid närmare eftertanke kunde jag har gjort det efter att jag sovit liiiiiiite till. Men har man lovat någon att göra nåt, så får man göra det! Jebla samvete som jag av alla ska ha!

Samvete? Sömn? Vad är viktigast? Jo, mat!

Godmorgon!

//Teru

Kommentarer
Postat av: Iris

Foood fooor liife.. :D

2009-09-14 @ 09:23:30
Postat av: Terus svar till Iris

Yes! Fooood for life! :D

2009-09-14 @ 10:10:20
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Siu

Självklart foooooood for life =D

2009-09-14 @ 19:00:32
Postat av: Teru

Yeaaah~

2009-09-14 @ 19:14:20
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0