Wonderful weekend!

Den senaste tiden har jag varit fullt upptagen, både av vardagliga sysslor såsom festligheter! Det har varit underbart och jag älskar mitt liv just nu! Jag hoppas att denna attityd håller i sig, för då är jag den lyckligaste människan i världen!

Det har varit mycket umgänge med vänner och familj, aktiviteter, studier och egentid. Allt har jag behövt för mitt eget välbefinnande! Jag orkar inte dra allt roligt som har hänt under min tid frånvarande, men jag kan dela med min underbara UNDERBARA helg i Stockholm i bilder med syster och vänner! Titta och avundas!

Wonderful Concert med japanske rockstjärnan Miyavi Ishihara!


Food~







Drinks~



Japansk utställning!

//Teru - I got myself a wonderful time and a precious memory to keep ♥

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahahaha.... har han inte en aningens ....... SKUM ställning på den dära affishen? :D

2009-10-07 @ 15:53:41
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0