Sömn och mera sömn...

Vaknade strax innan ett idag. Känner mig seg. Även om jag älskar sömn är jag nog inte skapad att kunna unna mig själv tolv timmars sömn på raken. Åt en nice frukost och var beredd för att dra till träningen. Men så kom jag på att jag inte köpt skor än. Kan inte träna utan skor. Så här sitter jag nu och orkar inte gå och köpa skor. Frullen har gjort mig dåsig. Kanske ska powernapa lite? Hmmmm...

Har du problem med sömnen? Och det fungerar inte att räkna får? (Jag lovar det fungerar aldrig, har försökt i mina desperata stunder) Om ja, så kan jag reckomendera denna fantastiska video. Den gjorde mig lite toanödig några gånger, men annars är den skön!

Just Listen & Relax ~

//Teru



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0