Lonely... I am so Lonely... I have nobody...

Ensam. Jag har kännt mig ensam på sistone. Jag är en väldigt sällskapsberoende person. När jag inte har människor omkring mig missbrukar jag msn och facebook. När jag är ensam tänker jag för mycket. Folk säger att man lär känna sig själv när man är med enbart sig själv. Men jag vill inte lära känna mig själv mer. Visserligen är jag en väldigt intressant person med mina humörsvängningar, konstigheter och förmåga att ändra mitt utseende med diverse kläder och smink (Jag lovar jag har inte Multiple Personality Disorder). MEN delad glädje är dubbel glädje! Och om jag inte kan dela mina konstigheter med mina inte fullt lika konstiga vänner, då är det inte lika roligt längre.

*Suck* Jag borde skaffa mig en hund! Bli en oansvarig j*vel som inte ens tänker på hur hunden kommer ha det i min 22kvm stora lägenhet. Utnyttja den för att bota min ensamhet. Krama om den, för att sedan förstå att den inte kommer kunna krama mig tillbaka...
     Om jag ska skaffa hund, ska jag skaffa mig en English Sheepdog! De är så gulliga med sitt långa fluffiga hår. Syrran sa att de är jobbiga att ta hand om pga det. Men husdjur kräver jobb och om man ändå ska ha ett, varför inte skaffa en som man kommer like alot!

Adjö mina vänner och icke vänner...

//Teru - Ensamt är starkt (Like H*ll it is!)

Ps. Jag är hungrig och kan inte sova efter flera timmar av försök. Den Positiva Jag försvann med min förmåga att kunna sova lätt om nätterna. Jag skyller på det! Ds.



En sådan vovve vill jag ha! Ser ni hur hans blick känner av min ensamhet?
Fiiin vovve~

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahaha.. vill du ha en hallongrotta ? *blink blink* Jag börjar bli sömnig... Skaffa dig en hamster! I want one!!

2009-03-06 @ 01:11:55
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

STÖRRE RÅTTOR?!.... Större än vadå? Hamstrar är fan skitsmå, dom är som SMÅ RÅTTOR i så fall. Men du kan inte säga att de är som större råttor. Råttor är ganska fula. Hamstrar är skiiiiitsöta. HAHAHAHA.. dom stoppar skitmycket mat i kinderna hahaha. Helt sjukt... Im in looove

2009-03-06 @ 01:16:54
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Ps. Jag ska nog ta mig en hallongrotta nu... *hihi*

2009-03-06 @ 01:17:14
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Siu

Hade ett gossedjur när jag var liten som var en english sheepdog =) tänkte på den när jag såg bilden... du ska inte skaffa dig ett husdjur nu vet du väl,,, det är så dyrt med försäkring o alla sprutor de måste ta med mera,,, =P

2009-03-06 @ 11:38:50
Postat av: Teru

Till Siu:

Awww vad söt! Joo, jag vet. :(

Därför jag kramar om mitt lamn till gosedjur.

English sheepdog så sööt!!

2009-03-06 @ 12:02:04
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0