Today shall be a good day!

Dagen började inte alls härlig. Sov dåligt igår och jag kände att förkylningen kommer smygande. Den vanliga korta vägen till skolan kändes som en dimma av grått. Efter 1½ timmes viktig föreläsning, känner jag mig inte en skvatt smartare. Det såg ut som jag hade en dålig dag framför mig. Men jag tog mig i kragen! Jag ska ha en bra dag - för det har jag bestämt! En riktigt produktiv dag - Carpe diem som det tjatas om med jämna mellanrum.
 
Så jag har beställt ett pass på Onyx och det ska tränas. Sedan har jag tagit mig igenom den växande högen med disk! Nu är det dags för lakanbyten i takt med good mood musik i form av Vonda Shepard!

Puss

//Teru

Kommentarer
Postat av: Siu

Va duktigt av dig =)

2009-03-12 @ 10:21:53
Postat av: Terus svar till Siu

Mm! Kan berätta mer om det när jag ringer dig ikväll ;)

2009-03-12 @ 10:28:51
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0