Omhändertagen...

Har varit hemma hos mamma och blivit omhändertagen över helgen. Så sköööönt att slippa fixa käk själv! Har mest tagit det lugnt och spelat lite supernintendo med syrran. I totally kicked her ass!! XDDDDD

Sedan har det hunnits med en semla! Min första semla sedan många år! Eftersom jag inte tycker om mandelmassan (som mer eller mindre är poängen) tog jag en med vaniljkräm istället (Första gången jag testar det). Den var....... okay. Insåg varför jag inte ätit semla på flera år, jag är faktiskt inte värst förtjust i dem.

Idag innan jag åkte hem till mig åt vi fondue hemma! Riktigt gött hehehehehe... Me like, me like!! ^^

Vi hörs~

//Teru






Fondue - så GOTT!!

   
Friterad Bläckfisk               "Just" Bläckfisk  

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Oh... looks yummy!

2009-03-03 @ 16:08:56
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0