Konsten att räkna får...

Samtal kring att räkna får innan sömn, hur annorlunda det kan ske i olika huvuden...

Jenny:

jag har testat att räkna får... högt. inte bara i huvet.

jag blir trött av att "prata"
men det är så jävla tråkigt

man vill ju inte ha mardrömmar om får sen


Teru:

hahah jag har räknat men sen så är jag så inne i det... typ jag säger 1 får "bää", 2 får "bää bää", 3 får "bää bää bää", sen är jag fullt upptagen med allt "bääande"


Jenny:

hahahahahahahahaha
WHAT....1 får bää 2 får bää bää?!

har du kommit på det själv el hahahah


Teru:

ahhaha aaa


Jenny:

jag tänker mer att dom hoppar över ett staket

hahahaha

men sen tappar jag räkningen efter ett tag


Teru:

ja samtidgt som jag har den visionen + att de bäar för fullt liksom


Jenny:

hahaha

okej, jävlar vad mkt dom gör


Teru:

du menar fåren?


Jenny:

Mhm


Teru:

aa därför blir jag entertained och FÖR fokuserad to sleep


Jenny:

-_-

.....sei bin tai (Psyko)....


Teru:

hahahaha mm i know i am a funny bin tai



Hur ser det ut för er? ^^

Kram

//Teru.... "Bää Bääääää BÄÄÄÄÄÄ"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0