Sommarlov!

Efter ett långt kämpande blev jag idag klar med mitt pedagogiska ställningstagande och kunde påbörja ett välförtjänt sommarlov! Men början av sommarlovet bjöd på regn. Inget illa med det, då jag tycker om regn! Men det var inte lika kul när jag var ute i stan och det plötsligt började ösa ner och jag inte hade mitt paraply till hands. Det var inte lika roligt. Fast om man ser det från det ljusa sidan, gav det mig en anledning att köpa mig ett nytt paraply! Mohahahahahaa...


Fint paraply va? Jag tycker om den, men den slår nog aldrig min trademark genomskinliga parapara! ^___^
     Därefter köpte jag en massa andra grejer. Några av de sakerna jag köpte är hemligt just nu, men som jag så småningom kommer att visa er hehehehe... Men jag köpte dessa godingarna! Visst är de supersöta?! ^___^


Det är krukor! Man ska sätta in växter i deras huvuden, så blir det som hår sen! Men tyvärr har jag inte hittat passande växter ännu. Förutom växter kan man nog lägga annat i om man vill. Godis kanske vore ett bra alternativ?! Hmmm...


Därefter avslutades kvällen med mys tillsammans med Gerda. Det var ett tag sen vi satt och bara pratade. Mycket, mycket trevligt sällskap med snacks, kakor och tända värmeljus. Jag önskar att hon alltid kunde vara min granne. *Suck*
   
Men, men... Nu är det nog dags att sova efter en sista kaka! Godnatt på er! (:

Puss & Kram

//Teru

Kommentarer
Postat av: Cälu~

Du kan lägga rostade mandlar i krukorna. :D

2009-06-11 @ 23:36:40
Postat av: Terus svar till Cälu~

Hahahaha jag kan se framför mig hur du håller i en och bara gröper ur deras hjärnor om jag lägger rostade mandlar där i :P

2009-06-11 @ 23:53:53
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0