Morgonkvistens positiva överraskning

Vfu:ns tidiga morgon har format en rutin hos mig. Efter en tid har jag ännu inte slutat att vakna tidigt. Så där i min säng låg jag imorse och degade när jag plötsligt fick ett sms kl 07.37. Säkert reklam tänkte jag. Men förvånandsvärt var det från min kära vän Johnny! Sms:et löd kort och gott:

Grattis :)

Jag låg där i min halvdvala och undrade vad jag har åstadkommit som han har fått nys om som inte ens självaste jag själv vet? Där tänkte jag och tänkte... Han måste ju har fattat att jag har tagit körkort nu, såsom han retade mig senast... (värsta mobbade mig att han hunnit med två körkort innan jag tagit mitt första) Hmm Hmm... jag tänkte så mycket som min nyvaknade huvud förmådde. SÅ kom jag på det! Han har varit så gullig och grattat mig på min födelsedag! ^____^

Så himla söt!
Då han är den första som grattat mig i år, eftersom han har fuskat med en hel månads försprång. Hehehe, men real sweet. Uppskattar gesten i alla fall! ^^ 

Härliga vänner man har!

//Teru ^^

Kommentarer
Postat av: Iris

Vad fuskigt.. :O jag slår vad om att han bara blandat ihop juni och juli.. ^^

2009-06-01 @ 17:37:14
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahahaha.... snacka om långsökt. och jag tror som iris.. haha

2009-06-01 @ 20:39:08
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0