Kokos & Sömn

Jag vaknade vid ett idag. Tog en härlig lång dusch och tog hand om mig själv med både ansiktsskrubb och bodybutter. Bodybuttern doftar så gott! Hela jag doftar som kokos! Hihihiihihi ^^
     Eftersom jag vaknade så sent, blev frukosten också sen. Och vad händer med Teru efter mat? Jo hon blir sömnig. Så bara några timmar efter mitt vaknande, vill jag sova igen. T_T
     Nu när jag tittar ut mot himmelen är den full av hotande mörkblåa/gråa moln. Jag hoppas på att det bara kommer öppna sig och vräka ner och bara bjuda in mot härlig sömn under tjockt täcke med vidöppna fönster! Mmm~ Så underbart!

Men nej! Nu ska jag drömma vidare i ett sovande tillstånd! See You!

//Teru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0