En snabbis

Ska nu gå och sova. Har haft en nice och produktiv dag. Hoppas jag inte får irriterande drömmar i natt. De senaste nätterna har jag vaknat av att jag själv skrikit. Som igår drömde jag om att det var två okända tjejer - som också tydligen var mina klasskamrater i drömmen - som bara tjatade och tjatade vid mina öron. När jag sedan inte orkade mer och skrek ut (och därmed vaknade lite lätt), förstod jag att det irriterande tjattret egentligen kom från min kyl/frys som utsöndrar en outhärdlig massa oväsen. Jag kände mig lite dum då, men mest irriterad. Fast i drömmens värld är ju allt tillåtet.

Oj, nu börjar Ally McBeal! Jag har inte varit uppe så här sent på länge...

Härmed säger jag God Natt till er alla glada och mindre glada!

Puss & Kram skumbanan~

//Teru

Kommentarer
Postat av: Cälu~

säg inte att jag är en pervert nu, men din rubrik låter mer som att du hade en snabb sex med någon. :P

2009-06-06 @ 13:12:43
Postat av: Terus svar till Cälu~

Maybe I had? wink wink

Nej, jag bara skojar hahaha. Du är inte pervert, bara ham sapp! xDDDDD

2009-06-06 @ 14:53:06
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

chiu. same shit different name. :P

2009-06-07 @ 17:46:28
Postat av: Terus svar till Cälu~

Hehehe I know... :P

2009-06-07 @ 18:37:38
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0