Pretty white things~

Smärta som går rakt igenom huden. Så plötsligt att den får dig att vilja skrika rakt ut. Men du måste svälja det så du inte skrämmer personen bredvid dig...

Fina skor va? Tycker jag med. Behövde bara betala 98 eller 99 svenska riksdaler för dem. Sköna och lagom fina precis som jag. (:


Men tyvärr märkte jag detta idag...


Smärtan jag beskrev tidigare uppstod när jag trampade på en sten precis genom the TINY TINY hole! Smärtsamt värre! Men om man ska se det från det positiva sidan fick mitt sällskap sig ett gott skratt. Dessutom ska jag skatta mig lycklig, då jag har hål på samma ställe på båda skorna - vilket bevisar på att jag går lika uselt med båda bena. HELL YEAH!

//Teru - with her white pretty - slightly damaged - shoes

Kommentarer
Postat av: Cälu~

Så blir det när man släpar benen efter sig. :P

2009-07-17 @ 15:02:48
Postat av: Terus svar till Cälu~

Suck :(

2009-07-17 @ 16:19:19
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0