Sömnens betydelser för mig

Efter att min vän Cälu "nästan" ville fråga mig om jag lever för att sova över msn, när hon har läst mitt tidigare inlägg kan jag nog påstå att jag nästan gör det. För när jag tänker efter:

- När jag har blivit mycket glad och gjort massa kul, blir jag ibland utmattad efteråt och vill sova.
- När jag har ätit mig full av mat, så kan jag inte heller riktigt hålla mig vaken och behöver sova.
- När jag känner mig ledsen och vill glömma allt, försöker jag mitt bästa för att sova.
- När det är brist på annan aktivitet så väljer jag att sova.
- När det handlar om val mellan mat och sömn, har jag många gånger valt sömn.
- När det är dags att vakna, vill jag bara sova ännu mer!
- Under de många gånger jag har haft ångest, känner jag mig ännu mer ångestfull om jag inte kunnat somna.
- Slutligen kan jag inte komma på fler tillfällen jag blivit fett irriterad än såsom när jag lider av sömnbrist!


//Teru - så om jag inte kan sova är det bevis på att något är riktigt riktigt fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0