Lite om allt möjligt...

Idag vaknade jag klockan ett på eftermiddan! Det var härligt~  (som ni kanske märkt, så tycker jag om att sova)
     Sedan ringde J. och vi åkte tillsammans till Knalleland! Vi gick runt i affärerna och det blev mycket prat och skratt som vanligt hehehe... <3
     Jag köpte blommor som jag skulle arrangera själv och ge bort till en fin tjej som fyller år.

Vi gick där rätt länge och märkte snart att det var dags att åka hem. Jag fick riktigt brottom med blommorna, men det blev rätt lyckat ändå! *Yeah*

Sen var det vidare till födelsedagsbarnet. Det var mysigt med mat, som rundades av med kärleksmums och tårta som dessert. *Gottigottgott* ^-^

Väl hemma igen så chattade jag med mina två gamla fina vänner Johnny och Magnus. Riktigt kul med 3-mans konversation på msn, det var längesen! Saknar er! Ni får komma och hälsa på hihihiii... Johnny har lovat mig middag och värme! Vad har du lovat Magnus?? :P

Känner mig lite smått hungrig nu när jag pratar om mat... ska nog ta och sova, börjar bli sömnig... *Gäsp*
    
Ska hem till J. imorgon och se Benjamin Buttons otroliga liv, det lär nog bli kul hihihi!

Puss & Godnatt så länge~

//Teru

Ps. Jag hör hur snöplogen låter utanför och klockan är nu 02.25 på natten. Thumbs up for the ploughers!!!
(med reservation för om yrkesrollen heter så) Ds.




The bouquet I made. Bilden blev lite suddig, men jag hade tyvärr lite brottom.
^____^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0