"Toatyg"

Var i tygaffären igår med min syrra. En jättestor affär med all sytillbehör du nånsin hört talas om - eller som jag, inte ens hört talas om...
     Jag hade lovat henne att göra henne sällskap och det resulterade i att vi blev kvar i över två timmar. Men dock hittade jag ett tyg som var riktigt spännande! När man tittade på det på avstånd såg det ut som en gigantisk rulle med hushållspapper. Det hade sådana tryck med teddybears och "gropar/mönster" som är typiskt fina och dyra toa/hushållspapper. 
     Där stod jag och granskade detta tyg, som förmodligen skulle vara lämpat till barnkläder........ Men alltså, vilken förälder skulle sy kläder till sina barn med tyg som såg ut som toapapper?!?!   T___T 

//Teru - er frysna uttråkade vän



                        Eller vad säger ni, ser det inte ut som hushållspapper?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0