Middag alà desperate housewives

Kom hem en stund sen från Aina och Anna. De hade bjudit upp oss på middag alà desperate housewives. Det var jättegott! Jag minns tyvärr inte vad rätten hette! Vad för upptagen att proppa i mig mat hahaha! Mmmm...
     Men det var någon form av bröd med kyckling, paprika, bönor mm. som skulle ätas tillsammans med gräddfil, salsasås och sallad! Jättemums!! 

Vid sidan av god mat och vin var det mycket prat om allt och ingenting. Vanligtvis så brukar vi bara vara fem tjejer, men nu så har våran Lälu kommit tillbaka! *Yeaaah~*
     Så där satt vi sex tjejer och njöt av varandras sällskap som vi inte gjort på länge!
     Efter maten fick vi efterätt! (Vid det laget var jag redan så mätt och började bli riktig sömnig, så kommer inte alls ihåg namnet!) Det var någon form av varm chokladsufflé med kalla bär till! *Gottigottgott*

Nu när vi alla var åter samlade, så bestämde vi oss att dra ut och festa imorgon! Hoppas det lever upp till våra förväntningar! Jag har i alla fall fixat ihop underbart sällskap i form av fem vackra intelligenta tjejer! Bara musiken stämmer med!

Enjoy your life and have as much fun as possible! ;)

Love

//Teru ♥


Så vackert framdukat när vi kom!








Efterrätten! Mums~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0