I ♥ Sissel ~



I am totally enchanted!
Det känns som ödet! Efter att flera flera år har passerat återförenas vi. Att jag har kunnat snubbla över det flertal gånger utan att ens märka, men till sist ha kunna finna det! Just nu känns det som jag går i rosa moln! Jag känner mig så inspirerad och hoppas att det verkligen håller!

Det jag pratar om är en musikant som jag redan älskade som fyra åring om inte tidigare! Jag har sedan under tonåren kommit över hennes musik, utan att veta att det är samma person! Men nu, när jag sökte upp henne på nätet fann jag att det var hon som jag alltid har älskat! Känns som ödet har låtit mig hitta henne i min vilsna stund!

Lite lyrik från en av hennes låtar (Better off alone) som jag lovar att jag kommer lyssna sönder!

Girl don’t be sad
You know what you’re missing
No reason to feel bad
He don’t mean much with his kisses
You’re gonna make it through
You have always been surviving
I’ve got faith in you
And I know you’ll get it going

But you can’t go back
To what it never was
To repossess, what you never owned
But you can’t go back
To what it never was
This is that time, this is that time
When you’re better off alone




//Teru - feels inspired and are looking foward to the future, cause she can't go back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0