Huvudvärk...

Hjärnan är proppfull av tankar. Jag vill skriva av dem, men kan inte riktigt fokusera. Jag har bara en megahuvudvärk just nu.
     Jag kom att tänka på sen en tid tillbaka att jag som barn faktiskt redan var rätt analytisk av mig. Jag minns inte hur gammal jag var - rätt liten i alla fall. Så kom jag på en tanke att: "Undrar om alla människor tänker som jag?" (Jag tror det var efter att jag insåg att människan hade en hjärna) "Ser de saker på samma sätt som jag?"

Det har skett mycket inuti mig idag. Det känns som om delar av mitt psyke inte matchar resten. Tankar, minnen, impulser liksom virvlar runt. Ögonen svider och jag känner mig trött och utmattad...

//Teru - analytikern med äckligt minne

Kommentarer
Postat av: Siu

Låter inte kul alls,, hoppas det går över snart och att du mår bättre ;)

2009-04-06 @ 10:09:05
Postat av: Terus svar till Siu

Mmm

2009-04-06 @ 12:52:42
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0