Framsteg...

Det var längesen som jag kände att jag är på rätt väg. Att jag går framåt! Har upprepande gånger kännt att även om jag går framåt ett steg slås jag emot av motvind och backar tillbaka två. Men nu (äntligen) tror jag att det börjar klarna upp. Jag hoppas verkligen på det!

Det har tärt lite på mig de senaste dagarna, både psykiskt och fysiskt med de långa praktikdagarna. Men mina tvivel är inte längre så starka som de var förr. Jag har hittat tillbaka till vad som egentligen var viktigt för mig från början! Jag ser ett ljus på andra änden av tunneln som har varit mörk och vilseledande alldeles för länge. Jag hoppas att det är verklighet och inte ännu en hallucination.

Men idag... just idag fick jag bevis på att det lönar sig att vara modig! Kämpa på och lyckan kan dyka upp när du minst anar det!

//Teru - stolt & tacksam & otroligt inspirerad!

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åker du i helgen eller ej?

2009-04-24 @ 20:29:40
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0