Spring with all it's possibilities ahead...

Våren kommer med sin värme och ljus, efter den kalla hårda vintern. Den är som ett årligt upprepande löfte om att bättre och ljusare dagar kommer.

Det var inte ett moln så långt ögat kunde nå och himmelen var ljusblå. Solen sken och det var en lätt bris i luften. Med en tunnare jacka och det långa röda håret utsläppt tog jag mig ut i det fina vädret. Det var ärenden att göra idag, med härlig musik i öronen och min favorit mocca latte från expresso house i handen startade jag dagen med ett leende!  

Att bara gå där själv och leva i sin egen värld, utan några som helst avbrott. Och ha möjligheten att bara njuta av vad livet har att erbjuda! Sol, musik, motion, värme och härlig dryck! Jag kände att jag inte kunde vara lyckligare och smålog mot människor jag mötte som verkade minst lika glada!

Smile and enjoy life as it is!

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Aw, det är så härligt! ♥

2009-04-02 @ 14:41:29
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0