Scream

Lyckades lägga mig tidigare än vanligt igår. Men det var inte lätt. Jag hade någon eller några grannar som skrek under flera timmar. Men man hörde inte vad de skrek om. Det var omöjligt att urskilja ifall det var bråk, eller om det var för att de tittade på någon match. I värsta fall kunde det varit rop på hjälp. Men ja...

Hörde att flera av  de skrikande gick ut och försökte sova. På gränsen till drömlandet så blev man väckt av mer rop/skrikande. De skrikande människorna har tydligen lämnat kvar en av sina medlemmar av "Titta-vem-som-kan-skrika-mest-klubben". Efter ett tag blev man t o m lite rädd. Men till slut så lyckades jag ändå somna, men jag drömde om annat som skrek... T_T

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hihihi..tackar tackar! Precis klar med en till... får se vad ägarinnan tycker :P Va du göla? puss!

2009-04-13 @ 19:45:36
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha el hur? jag är meeeeeeeeegasnabb. :D Jaså...have fun talking then! jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu...förutom pill.

2009-04-13 @ 20:19:53
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0