Öronkakornas mysteriska innebörd...

Innan E & J har lyckats öppna förpackningen med kakor...

Teru: De kallas för Öronkakor

E: Undrar om de är goda?
J: De borde smaka som kola tycker jag, det ser ut som kola...

Efter att har smakat...

J: De smakar inte så mycket...
E: Nää...
J: Nu måste jag äta fler för det! Så det smakar mer!
Teru: Hahahhaa
J: Jag tycker de ska smaka som kola eller kaffe eller nåt om man tittar på färgen! Fy vad besviken jag blir...
Teru: Eller eftersom de heter Öronkakor så borde de kanske smaka som vax med tanke på färgen...
J: Uhhh... Hahahahaha
E: Va?...( tystnad) Uhhh... Hahahahaa...
Alla: Fniss Fniss...


Öronkakor

//Teru - hihhihihii...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0