Right where I want to be...

Ibland stannar jag upp och ler för mig själv. Och jag tittar och verkligen ser. Ser det som i vissa människors ögon är enkla, men för mig betyder mirakel. De är de ögonblicken då jag känner att jag är just där jag alltid velat vara. Att det som gör mig lycklig är just detta! 

Det har tagit mig många år att inse att gräset inte alltid är grönare på andra sidan. Och nu känner jag det som jag inte kännt på länge länge, att glaset är nog mer än halvfullt nu.

Jag läste för några dar sen citatet: "Fattig är inte den som har lite, men den som alltid önskar sig mer". Just nu, just i detta ögonblick är jag glad att säga att jag är nöjd med precis så som det är.

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh, gumman. Gud så fint skrivit, så skönt att få känna så som du gör. Ta vara på det, för det är ovanligt. hade ritat en lycklig med tårögd smiley om jag kunnat o^_^o

2009-09-13 @ 20:48:32
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0