Keep your head high!

Förra helgen hade jag en UNDERBAR helg hemma med min familj! Med nöjd min och lite sorgset hjärta var det tyvärr dags att återvända till plugget och ensamheten på söndagskvällen.

Och varje gång jag är på antingen riktigt glatt - eller ledsamt humör, så har jag en tendens att titta upp mot himmelen (vet inte om det är en omedveten handling jag gör för att söka ledning - fast jag tror inte jag är religiös dock). Med enorm förtjusning fann jag att himmelen gav mig tröst och uppmuntran, genom att visa mig det här:


Det var nästan så att det kändes som att det på något vis visste att jag inte ville åka, och muntrade upp mig med den största och tydligaste regnbåge jag någonsin sett! Så himla underbart och vackert!

Så alla ledsna där ute! Varje gång ni är nere och känner er modfällda, och halsen håller inte längre vikten av huvudets alla tankar - titta upp! Titta upp och ni kanske finner att något magiskt väntar på er!

Take care and enjoy life!

Er Älskade

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Aw =/ nga sek mai lei goh fann lah gum.. hihihi

2009-09-06 @ 09:14:14
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0