Kärlek ♥

Kärlek. Att kunna få känna kärlek är underbart. Något som kanske är ännu härligare är att kunna ge kärlek. Jag vet inte riktigt, jag gillar båda. Varje dag under en längre tid har jag nu fått ta emot så mycket! Jag känner mig så lyckligt lottad! Att ha runt tio barn vinkandes mot mig bakom fönstret varje morgon med entusiasm och stora leenden. Någon speciell barn som börjar min dag genom att säga: "Jag har saknat dig", med sin allra mjukaste röst. Några som helt oväntat pussar mig på kinden. Som är så generösa med sina teckningar! Som vill sitta i knät eller hålla hand. Som så ivriga vill dela med sig sina tankar! (Oh vilka härliga tankar dem har!) Barn som springer fram för att krama hejdå under dagens slut...

Jag kommer sakna dem så mycket! >_<

//Teru - surrounded with smiles, love and lots of hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0