Vänner...

Igår kände jag mig på något sätt trött och lite ledsen. Jag visste inte riktigt anledningen heller, men jag har lärt mig att inte längre gräva mer i det. Det har inte hjälpt mig förr, mer det motsatta och kommer nog inte göra det nu heller. Men mitt uppe i min lilla deppiga stund slog det mig att jag egentligen borde vara glad, för under en kort eftermiddag hann tre av mina vänner ringa mig. Vars en bara ringde för att se hur jag hade det. Den andra frågade ifall jag ville hänga med ut senare under kvällen, som jag tyvärr tackade nej till då jag var trött och hade skolarbete. Det tredje samtalet var en inbjudan till en artonårsfest på lördag, som jag också blev tvungen att säga nej till då jag skulle hem till föräldrarna idag.

Efteråt så försökte jag plugga. Men det gick inget vidare och jag tog mig en powernap istället, som resulterade i en lååång nap. Kände lite huvudvärk och feber, när jag väcktes utav envisa knackningara på dörren. Klockan var redan mycket och jag travade mig mot dörren och fann en fjärde vän med ett enormt leende. Han ville absolut att jag skulle hänga med dem ut. Men såg att jag var rätt död och kände på min panna att jag nog inte var alltför kry att dra ut. (Hahahaha jag såg tydligen ut som tagen ur the ring fick jag veta idag, han blev lite skrämd haha...)

Det var lite synd att jag tackade nej till alla erbjudanden, men jag är verkligen glad och tacksam över att de skänker mig en tanke att ens fråga mig!

Thank you guys!

//Teru - be happy...

Kommentarer
Postat av: Iris

nawe.. :( Jag kommer ringa dig fler gånger för fika.. :D

2009-05-30 @ 12:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0