Sammanfattning av helgen

Fredagen började tidigt. Vaknade innan klockan fem för att göra min vfu. Jag ville dö av trötthet! Men det var väldigt lugnt då det bara var två barn närvarande i hela skolan. Efteråt åkte jag hem i regnet, riktigt mysigt! ^^


Jag under mitt paraply~


Påväg hem~

Sedan var det dags att gå på marknad med Jenny! Det var jätteskoj! Köpte en massa prylar och åt smått och gott! *Tack Jenny!*
     Därefter fick jag en jättejättefin heliumballong av Iris! Den var helt underbar~ Butterfliii som jag älskar allra mest! Nu svävar den i min lägenhet och jag vaknar med ett leende när jag ser den. *I love it Iris! Thank You~*

Mina fynd & älskade fjäril:

        


I lördags gick jag en snabbis genom marknaden och mötte med vänner. Jag fick träffa min kompis guddotter Elli som är helt underbar! Jättesöt och intelligent för sin ynka ålder på snart 2 år!
    
Kvällen avslutades med en fika på café viskan med samma vänner. På hemvägen mötte jag en kvinna som var väldigt förtjust i mina högklackade gladiatorskor och var angelägen över att få veta var de var köpta. Trevligt! Trevligt! 

Söndagen har spenderats lugnt med flitigt pluggande! Jag känner mig stolt över min dags prestationer och ska snart dras till kojs!

//Teru - yet another great weekend!

Kommentarer
Postat av: Iris

No problem lah.. :D Tack själv för umgänget.. :D

2009-05-25 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0