Momie's Day ♥

     

Idag är det som många vet morsdag! Jag var hemma över helgen för att fira min söta söta momie! Igår blev det hyrfilm med mumien 3 (Hon är ett troget fan av den filmserien och Indiana Jones ofcoz! ^^) tillsammans med jordgubbar. Både jag och mamma blev lite besvikna att de bytt ut Rachel Weisz mot en annan. Hon är enligt mig en av de vackraste i Hollywood! Det störde mig under hela filmen! Jag hatade mig själv för att jag störde mig på att hon inte är lika vacker! Jag kände mig som en hemsk person! Usch! Usch! Usch!

Innan filmen hann vi med varsin ansiktsmask, jag, hon och syster min. *Yeah* Idag så blev det god mat och tårta hihihihi...   ^_____^

Mysigt mysigt! Jag saknar dem redan! >_<

//Teru

Ps: Men visst är hon underbart vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0