Skadad...

De som känner mig vet att jag kan vara en rätt klumpig person. Idag så skadade jag mig på bägge händerna. En är jag fullt medveten om hur det gick till, men det andra bara dök upp helt mystiskt i form av ett lila blåmärke! Den bara fanns där på min hand helt plötsligt!
     Sedan när jag väl var hemma så råkade jag välta min vackra vackra vas så den gick itu. >_<
     Så på min högra hand har jag nu ett plåster efter att ha skurit mig på glasen. *Suck* Tur att man har massa plåster hemma. (Jag fick faktiskt lite plåster som födelsedagspresent förra året hahaha... så väl känner mina vänner mig!)



Syns inte så tydligt längre som under dagen...

Min finfina Hellokittyplåster! ^_______^

//Teru - the clumpsy one

Kommentarer
Postat av: Siu

Stackars liten, hoppas det är bättre nu ;)

2009-05-20 @ 09:54:20
Postat av: Terus svar till Siu

Mmm det är det! ^^

Barnen bara WOOOOW~ Varför har du hellokittyplåster? :O

2009-05-20 @ 19:53:47
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

bra att du använder dina plåster så att vi inte behöver ha dem på pannan mer. :P

2009-05-21 @ 02:06:28
Postat av: Terus svar till Cälu

Ja, men vi såg så fiiiiiina ut med dem på pannan! >_<

2009-05-21 @ 11:10:07
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0