Makeover

Idag har jag ägnat större delen av dan med att gå runt i affärer tillsammans med en av mina killkompisar. Vi har bestämt att ge honom en makeover! Det var faktiskt riktigt kul! Det var längesen jag fick fria händer och styla om någon. Det blev genomgång av glasögon, skor, kläder osv. Tyvärr var inte "min" frisörska tillgänglig, så vi får ta det någon annan dag! ^^
Som tack för hjälpen köpte han helt oväntat ett par skor som jag ville ha! Oh I really like them! *Thanks Thanks!* XDDDDDD


Snart ska jag ut med Lälu för lite kaffe. Sen är det dags att äta middag hemma hos Lena! Ikväll blir det Eurovision och Unospin! Undrar vad vi ska ha för bestraffning denna gång? Hahahaha... ^^

Ha en trevlig kväll!

Puss & Kram~

//Teru (:

Kommentarer
Postat av: Cälu~

OH! häftiga skor. :D



Straffat blir nog antagligen matresterna. :P typ en skål med ris per 100p. LOL! XDDD

2009-05-16 @ 17:00:33
Postat av: Terus svar till Cälu~

Mmm! I really like them! Sköna och allt hihihihihihi :D

Blev faktiskt lite besviken på straffet :(

Motivationen var inte så hög idag verkar det som.

2009-05-17 @ 01:35:58
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0