Lördagens många aktiviteter...

Efter en jättekul dag med Aina som bestod av lunch och shopping trodde jag att dagen skulle fortsätta i ett lugnare tempo. Jag gjorde mig en egen drickyougurt/smoothie och skulle precis ta det lite lugnt, när kompisarna ringde och ville komma över. Så en lugn kväll blev istället till en våffelkväll med roligt sällskap hemma hos mig. *Men det var skojigt och riktigt livligt!* ^^

Imorgon kanske det blir brunch tillsammans! Så det är nog dags och lägga sig och samla energi till allt massiv ätande! Men innan det, bifogar jag härmed kvällens aktiviter i form av bilder:


My homemade smootie (:

En av kompisarna tog med sig jordgubbar! *Mumsimums* ^______^

Vi började känna oss kreativa under ätandes gång - Min våffla!

Ainas våffla - Lika söt som hon! ^____^

Och allt avslutades med Uno! (Som det alltid gör nuförtiden)... Men nu har vi utvecklats oss upp till UnoSpin! Hehehehe ^^;

Godnatt alla Sötnosar! Sov Gott & Dröm Sött!
 
Love

//Teru ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0