Födelsedagskalas!

Förutom att det var min sista dag i onsdags var det också min kära vän Jolus födelsedag! Tänka sig att vi har kännt varandra i över ett år nu! Minns när jag firade henne förra året. ^_^
     Jag är en sådan som älskar födelsedagar! Vi har en tradition hemma att alltid fira, så jag har svårt att förstå tanken med att det finns vissa som inte gillar att fira?! Behöver inte vara med alla människor man känner eller megakalas, men bara någon man håller kär eller så...

Så i onsdags ville hon göra något och vi var ett gäng sköna människor som alla tillsammans firade henne! Det åts middag och sedan var det hem till henne för tårta! Det blev budapest som hennes syrra - också min vän - Lälu hade tillverkat. *Mums Mums*





Dessa är de två av tre presenter som jag hade köpt till henne. Älskar att ge presenter och slå in dem! Det gör hela presentgrejen mycket roligare än en enkel box! Fina dem blev va? (Inte jag som gjort den lilla boxen, så avancerat har jag inte kommit till) ^____^

Härligt folk, god mat och hoppas hon hade en underbar födelsedag!

//Teru - waiting for her birthday to come! xDDDD

Kommentarer
Postat av: Iris

Skicka bilder när du har.. :D (Mor ville se hur fina alla var x))

2009-05-30 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0