Chocolate and I


Choklad. Jag älskar choklad. Och jag är rätt säker på att choklad älskar mig med. Varje gång jag äter det så vill den lämna sina spår efter sig. Nästan som om den vill markera att "It's been here".

 

En gång så åt jag mjukglas med chokladsås. *Riktigt Mumsigt* Jag gick där i solnedgången med en stor glass i handen. *Hur perfekt som helst* Så möter jag två killar som tittar på mig. (Hmm... Så snygg är jag alltså tänkte jag!) Efter tio minuter eller så märkte jag att chokladsåsen hade runnit ner och kletat sig över mina ljusbeiga byxor. (Jag var tydligen inte så snygg som jag trodde...)

 

Det var nog mitt starkaste minne av mina många chokladincidenter. Efter det (och diverse andra matolyckor) lånar inte min syster kläder till mig längre...


Idag var jag och fikade med Carrie. Jag åt ett wienerbröd med chokladglasyr (Notera att jag hade en brun/blå randig klänning på mig). Efter att ha fikat klart och det var dags att bege oss därifrån, pekar Carrie på min klänning och jag märker att jag har fått chokladglasyr på min klänning. Precis på de blåa ränderna med! Så typiskt! Som om chokladen kan sikta sig mot mig!


Så var det den gången med chokladfontänen med... fast orka inte berätta. Ni kan nog föreställa er vad som hände.


//Teru - covered in chocolate.


Kommentarer
Postat av: Siu

Du och dina chocklad olyckor =P

2009-03-18 @ 09:37:36
Postat av: Terus svar till Siu

Mmm, they're like drawn to me! :P

2009-03-18 @ 12:26:51
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: Cälu~

du glömde nämna att jag hånskrattade också. ^^

2009-03-19 @ 09:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0