Hetta

Dagen börjar med vad som låter som måsars skrik som kan göra vilken levande människa döv. Solen strömmade in genom de neddragna persienerna. Hettan var närvarande i form av en bastu bestående av yta på 22kvm. Jag helt utslagen i min säng kunde inte röra mig en enda milimeter, då svetten på ryggen har blivit ett mänskligt klister. Jag utgav en odör som kunde döda.

I denna hetta och lukt trotsade min vän Cälu allt och kom in med ett morgonbud. En morgonbud med handplockna blommor! Så fina, så fina!


Resterande dag spenderades omgångsvis med Carrie, Iris, Lowell och till sist min Anna!

Nu har jag officiellt varit 22 år gammal i en timme och sex minuter (:

//Teru - the birthday child ♥

Kommentarer
Postat av: Iris

Graaaaaaaaattiiis..!! :D

2009-07-01 @ 11:53:57
Postat av: Terus svar till Iris

Tack så mycket!!! :D

2009-07-02 @ 01:20:57
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0