Cartoon is the shit!


Jag scrollade lite på www.tv.nu och fann att de inte längre visar tecknat på morgona! Skandal! Hur kan man inte visa tecknat på morgonen? Både tv3 och kanal5 har inte det! Istället visar de komediserier och något som heter Biggest Loser på 5:an?! Vad är det för skit? Handlar om träning, dieter och viktminskning?! Hur intressant kan det bli!?
     Stackars barn som inte kan engelska eller läsa, då kan de inte njuta av komediserierna samtidigt som de få färre tecknat att välja mellan. Som tur är har tv4 kvar sina barnprogram! Däribland en av mina barndomsfavoriter Postis Per! (Läste fel först och trodde det stod Potatis Per) Första gången jag fick se den gick jag i femman eller något, den hette då Postman Pat och skulle bidra till vår engelskaundervisning. Ja, vad ska man säga? I got an excellent english today! Vet inte riktigt om jag kan säga att det är Pat's förtjänst... vi säger det! Postman Pat and his black and white cat! ^_____^
     Så himla coolt att jag nästan känner mig tvungen att gå och lägga mig nu, för att vakna tidigt imorgon och se den om typ fyra timmar? O.O
     Var lite hungrig och tog mig en past midnight snack! Hehehehe...

Natti Natti igen!

//Teru - Hihihi potatis Per...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0