Gulligaste gesten på länge ♥

Igår hände det något roligt - kan nog kalla det underbart till och med! Jag fick ett oväntat och härligt härligt samtal av en gammal vän. Han hade en fundering och ville fråga mig angående det. Han lät djupt fundersam och frågade ifall jag hade fått hans sms för två veckor sen (med tanke på att han för några dar sen fick veta att jag inte hade hans nyaste nummer). Jag förklarade att jag inte fått något meddelande och undrar i det tysta om denna unga man ville berätta någon stor nyhet i form av giftermål eller dylikt. Men så visade det sig att det var det gulligaste jag hört på jättejättelänge! Han ville gratta mig för två veckor sen på min födelsedag! Det i sig var hur söt som helst! Men det som var lite smått magiskt var ändå att han var tvungen att ta tillfället att gratta mig igen för att vara helt säker!

Du ska veta att du gjorde min dag, genom att bara skänka mig en liten tanke på vägen. (:

//Teru - är tacksam över de vänner hon har *Ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0