Taking sleeping to the next level (not coma)

Jag är en som gillar att sova. Det borde ni har märkt ni som läser min blogg. Men en sak som jag inte förstår mig på är: Varför har jag inte planerat in en s k sovdag? Liksom bara bädda ner mig själv mjukt och skönt. Lyssna på de smörigaste musiken ever made and just simply sleep? Att bara skita i allting - inte pga ångest - utan att man genuint vill ägna stora stora delar av dagen av att sova!

Snacka om att göra något för sig själv! Det är ju ett underbart tillfälle att utföra det när man bor själv som jag gör vanligtvis. Nu känner jag mig värsta hypad! Det ska jag minsann göra när jag kommer hem till min lägenhet. Ligga där under täcket och stänga ute världen. Om naturen håller med mitt beslut, kanske det kommer bidra med regn! Så gör det det ännu mysigare!

Men innan jag börjar med min s k planerade sovdag, så ska jag nu göra min rutinmässiga sovritual. Sov så gott och dröm sött!

//Teru - the sleeping beauty

Kommentarer
Postat av: Siu

Du får sluta gå och lägga dig så sent om nätterna, inte bra för dig har vi sagt ju =P

2009-07-23 @ 10:03:53
Postat av: Terus svar till Siu

Heehehehehe

2009-07-23 @ 13:56:08
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0