Ryktens Makt

Ibland är det bara för roligt. Jag är ingen kändis. Ingen offentlig person. Ligger allmänt lågt. Har inte uträttat några större mirakel. Men ändå är det folk som är väldigt intresserade av mitt kärleksliv. I min närhet finns det en kvinna som frågar mig år efter år hur det är med kärleksfronten. Fast hon känner mig, så det kan jag med möda bjuda på. Men att sedan personer som inte ens känner mig är så himla intresserade av hur mitt kärleksliv fungerar och t o m hoppas! Det är då jag förundras över ryktens makt. Men rykten är rykten, inget man kan styra. De finns de som sårar en och de som man blir så förvånad över att man inte kan sluta skratta. Man förvånas och kan samtidigt inte förneka människans gen av nyfikenhet och i många fall - gossiping.

I detta fall kan jag inte sluta skratta. Fantasin har löpit till max hos personerna som spekulerar. I mitt fall har jag inget att förklara. De får bli hoppfulla, besvikna och hur de vill. Jag är nöjd med mitt kärleksliv. Punkt. 
 
//Teru - förundras över människans fantasi *Ler*


Kommentarer
Postat av: Iris

Hahahahah.. xD

2009-07-10 @ 20:10:40
Postat av: Terus svar till Iris

Jag har nog inte skrattat så på skitlänge! Jag kunde inte sluta le sen. Människor är allt underliga *Ler*

2009-07-10 @ 23:36:21
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, ja äntliiiiiiiigen har han lärt sig att använda pinnarna! Thank god för det, gav nästan upp lite där ;P

2009-07-10 @ 23:46:18
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha.. vattenfärg??

2009-07-11 @ 00:44:56
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0