Puss ♥

Luften känns kvavt var det första jag tänkte när jag anlände. Jag har nu lämnat landsbygden för att komma tillbaka till min lägenhet i stan. Jag kan ärligt säga att jag efter att bara ha tillbringat en halv dag här redan saknar min familj något enormt! Och luften är det ingenting att prata om! Min uppväxtorts air is like watar!

Innan jag begav mig av gav jag min mamma en puss. Hon brukade aldrig gilla pussar när jag bodde hemma. Men idag log hon och rodnade lite. Min underbara Momie! ^________^
     Detsamma var det med pappa, fast han har alltid gillat pussar! Varför ger jag inte pussar oftare nu när jag tänker efter? Men de kanske inte vore detsamma om jag slängde de kors och tvärs...

To smile often and give those you love kisses! Det ska jag komma ihåg! ^^

//Teru - ♥

Kommentarer
Postat av: Cälu~

aiya, sno miyavi di fraser. :P

2009-07-30 @ 07:40:14
Postat av: Terus svar till Cälu~

Gang hai gang hai! Ska ju göra det inför konserten liksom! xDDDD

2009-07-31 @ 01:59:02
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0