Life after this

I denna fridfulla tid som jag bara tackar och älskar får jag tillfällen att filosofiera hur mycket jag vill. Jag kom att tänka på döden igår. Undrar om det verkligen finns ett liv efter detta? Om det verkligen finns ett ställe som kallas för himmelen? Sedan om man har turen att hamna där efter sitt spektakulära liv här på jorden, får man då bestämma hur man ser ut däruppe? Här kanske ni tror att jag är värsta ytlig (vilket jag till en viss mån är - bara att erkänna utan att blinka) och tänker bara på utseendet efter död. Men nu menar jag inte att man ändrar hela sitt utseende, utan tänk om man dog i en förfärlig olycka? Då kanske man inte vill se helt vanställd ut efteråt? Jag funderar på om man kan bestämma hur man vill se ut däruppe baserat på hela ens livs utveckling så att säga. Att kunna bestämma att jag vill se ut som när jag var tjugotre, typ. Inte den sorten av att jag vill ha fylligare läppar osv (jag respektera det i och för sig, men inte det jag syftade på). Det skulle vara något!

Men just nu, just nu är det bara att leva livet och njuta till max!

//Teru - Heaven can wait (If I get the chance to come there so to speak)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0