Tupplur & Fiskmåsar

Idag har jag lyckats med att somna mer än tio gånger under mina föreläsningar och jag insåg en gång för alla hur mycket jag HATAR matematik!

På eftermiddagen hade vi en jättekul föreläsning om Betyg & Bedömning (Jag vet! Hur kul kan det vara liksom? Men det var mer föreläsaren som var  underhållande). Mellan mina små tupplur hörde jag hur han bland annat beskrev hur lärare har en tendens att vid sidan av sina betyg hitta på lite eget. Ni förstår, vanligtvis så kan man få en + i kanten, som VG+ eller - . Men i detta fall så hade hans dotter kommit hem med en uppsats som löd: VG Fiskmås...
     Fiskmås?!? Är det bra eller inte bra? Han blev lite orolig och frågade sin dotter. Hon konstaterade lugnt att det var bra. För fiskmåsar flyger uppe på himmelen, då når man högt. Han skulle börja oroa sig ifall hon kom hem med en VG Mullvad...

Det finns skumma lärare där ute....... Jag ska bli en av dem! XDDDDDDDDD

Kram

//Teru

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Hahahahaha ja så sjukt jävla bra... I love him!

2009-02-18 @ 16:01:17
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Eh, nej! Är du helt från vettet kvinna?! Jag kommer aldrig att glömma Mats. Jörgen var en "yes, you made my day med din humor-gubbe" men Mats, han är kärlek för livet.

2009-02-18 @ 22:46:45
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

va, tog du bort min kommentar?



Haha men då har du ju något att göra på tråkiga föreläsningar ;D Hehe ofcourse I remember.. how can I forget :P



Well, jag måste ju.. kan ju inte låta ena handen var värsta pyntad medan den andra enfärgad och mobbad! Haha.. pay me, pay me, jag kan måla dig kakakaka

2009-02-18 @ 22:54:27
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

(nä, du tog inte bort min kommentar, men den var borta innan. skumt. din blogg äter upp mina kommentarer och spottar sen ut dom igen) hihi.

2009-02-18 @ 22:54:58
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0