Lista

Klockan är nu 03:26 på natten och jag har fortfarande inte sovit. I min tidigare inlägg menade jag på hur duktiga plogmännen/kvinnorna är. Men de är riktigt störande för att man ska kunna somna! Så jag hittade lite tidsfördriv och ger er ytterligare lite onödig information om moi...


Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu...


- Har du pussat nummer 2? Ehh... nej, det är ett restaurangnummer. :P
- Vad har du för relation med nummer 20? Caitlin, inte så nära. Mer kompis' kompis.
- När ska du träffa nummer 30? Djeni, kommer nog träffa henne på måndag i skolan.
- Är nummer 18 söt? Nej, tyvärr. Inte enligt mig i alla fall.
- Vad var ditt första intryck av nummer 13? Annelie min kusin. Jag minns inte tyvärr, kännt henne sen jag var spädbarn. Knappast att jag kommer ihåg det!
- Gillar du nummer 14? Ari, min gamla klassföreståndare. Gillar honom som lärare ja.

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Ja, tyvärr.
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Comviq Kundservice? Hahaha

- Är du nära vän med nummer 23? Cheuk, inte så nära.
- Har du gått på bio med nummer 4? Andreas. Nej, men han har velat gå med mig.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Emelie. Ofcourse!... men träffar henne aldrig!
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Anette Olousson, skola.
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Anna K, absolut!

 - Vad har du och nummer 24 för relation? Han är min käraste Bror! ♥
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Carina sjukgymnast, fråga hur det går med pappas sjukgymnastik?
- Vad är det bästa med nummer 8? Anna D, att hon är en alldeles UNDERBAR person!
- Brukar du och nummer 16 träffas? Också ett restaurangnummer... men Babbel har god mat, om jag kan så "träffar" jag väl gärna den? :P


//En trött Teru


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha flummig lista!

2009-02-21 @ 11:56:13
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Cälu~

haha. denna var kul! nästan så att jag funderar över att också göra den. :P

2009-02-21 @ 18:27:03
Postat av: Teru

Till Cälu:

Mm, det var faktiskt rätt kul haha. Try Try!!

2009-02-21 @ 19:37:19
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0