MICHAEL vs BRITNEY



Teru: Gillar du Britney?

Jenny: Ja, why?
Teru: Jag hittade ett klipp med michael och britney perfomance
Jenny: Ok, but i don't like MJ :P
Teru: [skickar över perfomance länken]
Jenny: Kollar på klippet nu
Teru: Mmmmmmm :D
Jenny: Han står och typ kråmar sig haha
Teru: Hahahahaha noo he is feeeeeling the music!
Jenny: Hahahahhaha dom är fan helt hysteriska när Brittan kommer ut ju
Teru: Hahahaha ja, jag tror hon var som populärast då
Jenny: ♥ Britney
Teru: ♥ Michael
Jenny: Ahahahahahha... Men klart hon sjunger inte så jevla bra live, har ingen kraft liksom
Teru: Jag tycker Michael hörs mycket bättre än Britney. Mm, fast hon går jävligt fint
Jenny: Hahahahahahaha
Teru: Jag vill kunna gå så
Jenny: Han tafsar på henne!!!!!
Teru: Hahahaha ja, men han gjorde så på en annan konsert med sin duettpartner, his way of holding hands i guess :P
Jenny: Hahahhahaha, holding hands blir tafs!
Teru: Hahahahahhaa
Jenny: Så står han o juckar bakom henne
Teru: Hahahhaa, men han dansar
Jenny: Hahahaha dansa, juckar, whats the difference
Teru: HAHAAHHAHA, man kan säga att han juckar med stil till skillnad från dudes jag sett ute när jag festar, katastrof! T_T
Jenny: HAHAHAHAHAHA... Jaha, så du hade godkännt killen om någon slisk kommit fram och dansat så som MJ gör? Juckat bakom di?
Teru: Nono, there is only one MJ
Jenny: Jaja, då hade du sagt, det var ett äckel som juckade mot mig på dansgolvet... då var det inte "ja men han dansar ju"
Teru: HAHAHAHAHAHAHA
Jenny: Dansar med stil ocksåååååå
Teru: HAHAHAHAHAHAHA

Jupp, se för er själva så kan ni bestämma om ni diggar Michael eller Britney mer! Hihihihi en jevlig rolig konversation däremot! ♥

http://www.youtube.com/watch?v=xu8jLSLJEnk&NR=1


//Teru - The way you make me feel~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0