The walls are dancing...

Jag har mått kasst i över en vecka nu. Kännt mig snurrig och ibland svimfärdig sen fredagsnatt (Inte den fredagen som varit, utan den dessförinnan). Huvudvärken har hållt i sig och jag känner mig yr efter en kortare stund framför datorn. Tillsammans med det har jag haft en ångestblandad stress. Jag kan bli helt uppjagad om jag sysslar med för mycket saker samtidigt framför datorn. De konversationer jag för via msn samtidigt, blir helt plötsligt ett väldigt stressigt moment. Lugnande musik kan bli orolig musik. Lågt musikvolym kan plötsligt bli alldeles för högt.

Sömnen verkar inte tillräcklig och jag har gett upp alla vettiga samtal med någon. Inte för att de är jobbiga, utan jag känner att jag är ingen rolig att prata med i denna stund. Huvudet känns skakat som en magic 8 ball och snoret är effekten av allt skakande. Min nacke verkar inte kunna hålla upp mitt huvud och jag ligger ned den största delen av dan.

Jag är förvånad att jag inte fått något raseriutbrott på någon ännu, kanske alltför trötter? Vill så gärna lägga mig ned och se en härlig film utan att behöva pausa för vila. Jag ska nog vila nu, såsom jag har gjort mer än hälften av dagen. Ska bli nedbäddad av syster min nu som lovat att läsa saga idag. Det ska tydligen bli The wild things! Jag älskar min syster! <3



Tack för idag och ta väl hand om hälsan nu när höstkylan är på väg!

//Teru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0