You make me feel like home ♥

Jag har passat på att träffa gamla vänner nu när jag har varit hemma hos föräldrarna. Människor som jag vuxit upp med, som jag har lyckats hålla kontakten med trots distansen. Det är härligt att kunna återuppta kontakten och vara exakt den som man alltid varit. Att ha möjligheten att umgås med lika härliga människor som man alltid har minns dem såsom. Komma ut och bara prata om det som man har på hjärtat, dela glädjeämnen och gamla gemensamma minnen. 

Då och då blir jag förundrad att det finns människor som bara förstår. Ibland utan att ens behöva säga ett ord. Kanske är det inte så att de "bara" förstår, utan det är resultatet av år av umgänge. Men det i sig är något magiskt, att man kan ha stått ut med varandra i alla dessa år! Och trots uppbrotten emellan, hittar man tillbaka till varandra.

Idag var det fika med Magnus och i fredags passade jag på att ta en trip tillbaka till min gymnasieskola med Cindy. Riktigt nostalgiskt och bilder från gymnasietiden bara sköljde tillbaka. Vi mindes exakt var vi brukade sitta och samtal om härliga tider...


Mysig matsal vi hade va? Vi brukade sitta vid fönstren... ^^


En underbar utsikt! Eller så var det sällskapet som gjorde det så vackert!

Kanske är uttrycket sant? Lika barn leka bäst?

//Teru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0