Giant Kid...


Ibland vill jag vara ett barn igen. Där det inte fanns så många måsten, konsekvenser eller problem. Då allting nytt var så himla underbart och häftigt! Det behövdes inget mål man skulle uppnå, utan bara glädjestunder av lek och mat. Genuin lycka. Det är inte mycket av den varan nu som när man var barn.

Springa tills bena snart åker av. Äta all glass som man bara orkar! Sjunga asdåligt, men ändå får cred för att man var så himla söt! Måla tusen och åter tusen teckningar till allt och alla. Bygga sandslott och sandkakor...

När jag tänker tillbaka på min barndom är det ett enda stort leende. Blir så himla glad och tacksam! Men sen så blir jag ledsen när jag tänker på de som inte har haft det så bra... :(

Suck~ Jag saknar mina solstrålar! In all shape and sizes, they're wonderful!

//Teru - wants to be a kid once again~

Ps. Enligt Jonas så märks det att jag vill vara ett barn igen. Jag har den energin som kännetecknar barn tydligen! Yeah! Håller ni med? Håller ni med? ^_____^ Ds.

Kommentarer
Postat av: Siu

Jag håller med Jonas =P

2009-08-11 @ 11:24:53
Postat av: Terus svar till Siu

Jasså? På vilket sätt ah? ^__^

2009-08-14 @ 02:44:58
URL: http://teru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0