Off and Away~

Så nu är det bestämt! Jag ska iväg! Jag är faktiskt lite nervös, men förväntansfull på samma gång. Som tur har jag en person vid min sida som ger mig mod. Hehehe, ni kanske undra vart jag ska? Jag ska inte långt, bara till grannorten egentligen. Det jag är nervös över är att jag ska köra dit! Jag har inte kört på åtta månader tror jag (kanske mer), om jag inte minns fel. Så nu sitter jag här på jobbet och ska snart ta med min vårdtagare på lite vardagsäventyr - Wish me luck!


//Teru - isn't the best driver really...

Kommentarer
Postat av: Iris

Hahahaha.. xD 8 månader.. ? :o så du körde inte till din praktik..? :o i thought so.. x)



Good luck.. :D

2009-08-15 @ 12:17:31
Postat av: Terus svar till Iris

Ja, har inte kört på skiiiiitlänge!

Nej, så jag missade bussen flera gånger med de skumma busstiderna (Det kan du se i mitt allra allra första inlägg)

Hehehe and it went well, we returned safely! (^.^)V

2009-08-15 @ 12:32:28
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Tack hihi.. Skulle jag måla dig nån dag också eller? Förresten, gick det bra att köra igår?! :'D

2009-08-16 @ 13:32:21
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0