Gaining some rest...

Det var tydligen inte okej. Inte alls okej. Efter bara knappt en timma i skolan, fick jag återvända hem. Näsan rinner, halsen är krasslig, huvudet är tungt och jag känner mig smått snurrig. Inte på tal om att jag ser vidrig ut. Usch! Man skulle varit ute idag i det härliga vädret, istället sitter jag inne med mjukisbyxor, värsta tjocka stickade koftan under täcke med en rulle papper vid min sida som min allra bästa vän.

Jag vill bli frisk, frisk, frisk! Jebla förkylning! Saknar min bror. Snyft.


[Jag ser inte alls så där söt som på bilden just nu... och för övrigt är jag en människa]

//Teru - Själv, sjuk och snuvig


Kommentarer
Postat av: Iris

Naaw, krya på dig..!

2009-08-31 @ 20:06:54
Postat av: Terus svar till Iris

Thank you Iris..!!

2009-09-01 @ 00:00:22
URL: http://teru.blogg.se/
Postat av: katerina

Tack för din kommentar, blir så glad av att någon höjer sin röst lite grann och säger vad den tycker :) Krya på dig!! Förkylningar är inte roligt någonstans. Hoppas du blir frisk snart!

2009-09-01 @ 12:02:46
URL: http://katerinanikou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0