Dinner for two... ♥

Jag verkar lova mat till höger och vänster. Nästan så att jag vänstrar med folk genom min matlagning. Fast I like it! Matlagning eller vänstrandet undrar ni? Det får ni avgöra själva... ^^

Det var längesen jag la tid för att laga mat till någon. Jag har kännt så länge att det varit meningslöst. Men I really enjoyed it! I need to move on and make dinner for people that really cares. That really loves me, like I used to för länge längesen... (:

 

 

//Teru - Expressing my love through food~

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

AWWWW, i know you love me lah! hihihihi... tack för middan, det var riktigt riktigt gott... jag vill att du ska lära mig att göra tofu-rätten, den var himmelsk!!!!!

2009-08-29 @ 14:00:40
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0